Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /customers/4/3/a/saraohman.se/httpd.www/wp-includes/post-template.php on line 284 Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /customers/4/3/a/saraohman.se/httpd.www/wp-includes/post-template.php on line 284 Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /customers/4/3/a/saraohman.se/httpd.www/wp-includes/post-template.php on line 284 Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /customers/4/3/a/saraohman.se/httpd.www/wp-includes/post-template.php on line 284

Jag sitter och läser sociala medier bloggar. Jag oroar mig varje gång innan jag går in på en sådan eftersom jag vet att hela världen kommer öppna sig, tankeverksamheten går i raketfart och informationoverload är en underdrift. Det är så mycket jag vill lära och det finns så många möjligheter! Jag blir hyperstressad.

Just nu läser jag:
http://www.ronnestam.com/
http://www.melodiesinmarketing.com/
http://www.branddriveninnovation.com/2009/02/24/new-brand-relationship-model/ (kolla modellen)
Det är inte för intet man tvivlar på akademin om detta är framtiden. De företag jag besökt den senaste tiden efterfrågar kunskap eller åtminstone intresse för detta. Vem bryr sig om man kan EKB-modellen, Gap-analys eller den strategiska varumärkesplattformen – det kan väl varenda en som öppnat en bok inom marknadsföring!

Det är mycket, men jag citerar chefen Erik:
”Brus is the shit!”

Om författare

Vill du komma igång med din innehållsmarknadsföring? Jag hjälper dig gärna! Skicka ett mail till hej@saraohman.se och beskriv din situation så bokar vi in ett förutsättningslöst möte!

Du kanske också gillar:

0 kommentarer

Lämna en kommentar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *