Men hallå!
Det här har ju jag redan skrivit om i ”9 kanaler du bör bemästra inför 2017”. Har du inte redan läst det så tycker jag ska klicka dig vidare till det.
Kommande luckor kommer jag gå in i några utvalda kanaler mer i detalj. Jag tänkte börja med den mest omtalade av de alla; Facebook.
Tidigare inlägg
- Lucka 1 – Kartlägg din målgrupp
- Lucka 2 – Arbeta med din målgrupp
- Lucka 3 – Undvik att hamna snett
- Lucka 4 – Risken i att försöka överlista plattformarna
- Lucka 5 – Den mest kritiska aktiviteten
- Lucka 6 – Måla upp drömscenariot
- Lucka 7 – Supportande aktiviteter
- Lucka 8 – Jobba i faser med digitala kanaler
- Lucka 9 – Preparera-fasen
- Lucka 10 – Inspirera-fasen
- Lucka 11 – Aktivera-fasen
- Lucka 12 – Återfånga-fasen
- Lucka 13 – Konvertera-fasen
- Lucka 14 – Följa upp-fasen
- Lucka 15 – Kreativt koncept
- Lucka 16 – Recept på bra innehåll
- Lucka 17 – Innehållstyper
- Lucka 18 – Berättande innehåll
- Lucka 19 – Underhållande innehåll
- Lucka 20 – Utbildande innehåll
Kommande inlägg i julkalendern:
- Lucka 22 – Facebook Ads 2017 – Är det vår viktigaste kanal?
- Lucka 23 – Historieberättandet 2017 – Stories (Instagram, Snapchat)
- Lucka 24 – Video 2017 – Hantera video på Youtube och Facebook
- Lucka 25 – Messenger 2017 – Hur hanterar du chatten
- Lucka 26 – E-post 2017 – Oändliga möjligheter
- Lucka 27 – LinkedIn 2017 – Vad ska jag göra?
- Lucka 28 – AdWords 2017 – Hur hanterar jag det?
- Lucka 29 – SEO 2017 – De tre viktigaste sakerna att tänka på
- Lucka 30 – Influencers 2017 – Mid size influencer bonanzan, vad innebär den?
- Lucka 31 – Det här lärde jag mig av mest 2016
- Lucka 32 (1 jan 2017) – Kommer Internet hjälpa världen bli bättre 2017?